Vad jag vill

God morgon min vän,
Känslan av långledigt infinner sig. Snart. Känns som semester. Ledig fram till måndag. Kryssning i helgen med bästa Charlotte .
Idag ska jag njuta och “hemma-jobba” lite.

Nu. Nu när jag är helt egen. Så kan jag blogga utan ramar och utan press. Vad vill ni se mer av?

20140402-080025.jpg
Jag älskar att överraska nära och kära. Men vad jag inte klarar av när det är jag som ska vänta. Jag är som ett barn som väntar på julafton, som inte kan somna och det pirrar i hela magen. Av nyfikenhet.

Jag har nämligen en present på väg till mig. Min man berättade det igår. Om 2 till 5 dagar. Förstår ni hur länge det är?

Igår fick jag ledtråden: Sand.
Idag fick jag: Inte sött.

Hm?! Min nyfikenhet och hjärnverksamhet går på högvarv!

Leave a Reply

