Första inlägget på egna ben.

20140328-072121.jpg

Första inlägget på min nya adress.

Känns riktigt bra att nu stå helt på egna ben.
Inte för att det är så stor skillnad på att blogga för LCHFklubben och att vara egen mer än att jag kan skriva om precis vad jag vill och jag var inte pressen av att producera flera inlägg om dagen.

Tack till tjejerna och speciellt Louisa!

Mina inlägg kommer att publiceras på båda ställen i några dagar till.

Hoppas ni följer mig här istället! ❤️

Några av mina bilder har inte följt med i flytten, ni får gärna ha lite överseende de närmsta dagarna;

3 thoughts on “Första inlägget på egna ben.

Leave a Reply

