Söndag.

En blåst dag? Nej. En blåsig dag.

20140323-203714.jpg
Underbara älskade tulpaner. Av svärmor ❤️

Sen jag började klippa dem lite lite varannan dag och ser till att de har riktigt kallt vatten MAX 2 cm varje dag sås sloknar de inte. De står sig över en vecka. Ljuvligt.

20140323-203827.jpg
#kostologik30-jobbat lite. Bok-jobbat lite. Nu. Nu ska jag faktiskt däcka mig i soffan bredvid min man med en kopp kaffe och nån smarrig serie.

Jag skippade faktiskt mitt mag/arm-pass på gymmet idag. Min hals är liksom lite schizofren. Ena timman mår den bra medan andra timman mår den kasst. Jag chansar fasen inte. Jag har inte tid att bli sämre och skulle jag bli det så vill jag inte ha självförvållat det i vart fall.

2 thoughts on “Söndag.

  1. Tulpantips! Ha i en tsk bakpulver i vattnet så behöver du inte klippa å byta vatten. De slokar inte och är fina över en vecka 🙂

Leave a Reply

