En skitfråga

Fick det lustigaste mail häromdagen och tänkte att jag skulle svara på det publikt, för ibland är det skitviktigt att ge många svar samtidigt 🙂

“Vilket tillsatsfritt dasspapper rekommenderar du som Kostrådgivare?”

Svar: För det första så är det skitviktigt att hålla koll på tillsatser. För det andra så tål inte min mage för mycket fibrer så jag undviker just nu för mkt skit i min kost. Handen på skinkan, det mest naturliga jag kan tänka mig i ett sånt här läge är sunt förnuft och lite skit under naglarna har aldrig skadat någon 😉

Leave a Reply

