Jag vill ha dig nu

Jobbet igår var minst sagt intressant.
Ett punkband hade releasefest för sin skiva och nya singeln Jag vill ha dig nu har etsat sig fast i skallen! Dystra Li heter bandet.

Jag kommer på mig själv med att halvvråla “jag vill ha dig nu!!!!!! UuuuaaaUaaaaah” och sen så där fånigt halvt headbanga (skaka) huvudet!
Min Man han tyckte att jag var mer underhållande än musiken……

Kvällen på jobbet slutade med slagsmål, att folk inte kan gå ut och umgås utan att slåss. Stora karlar. Så jag spenderade en bra stund med att stoppa blod från en mans inslagna tinning innan ambulansen kom. Och efter så kände jag mig allt annat än fräsch trots att jag skrubbat mig ren. Så jag klockade ut och åkte hem.

20140315-175158.jpg

Fan. Vad det blåste igår. Trots att jag smet lite tidigt från jobbet så var jag inte hemma förrän efter 02.00

Leave a Reply

