Ett upplägg för dig?

20140306-163706.jpg

#KOSTOLOGIK30
På 30 dagar kan man inte utföra mirakel men man får en riktigt bra kickstart och många nyttiga redskap för att sedan kunna fortsätta i samma anda. Många av mina tidigare klienter har bla upplevt viktminskning, bättre sömn, sundare ätbeteende, blodsockerstabilisering, minskning av diabetesmediciner, lindrad IBS, bättre hy och en bättre hälsa.

Mitt upplägg innebär 30 dagars hemmaträning (funkar optimalt även på gym) allt från 8-26 minuter, avslappningsövningar och stresshantering tillsammans med kostråd (4 onlinetillfällen). Nästa grupp (grupp 4) går igång 14/4. Än så länge finns det platser kvar.

Maila för mer info till info@kostologik.se märk mailet med #kostologik30 grupp 4.
Begränsat antal platser och först till kvarn.

Det spelar ingen roll vad du har för förutsättningar. Det enda krav jag har för att du ska kunna delta är att du äter glutenfri lågkolhydratskost med naturliga fetter, sen om du äter LCHF, paleo, mejerifritt, 5:2 osv det kvittar.

5 thoughts on “Ett upplägg för dig?

  1. Pingback: Överbelastad. | Kost & Logik för en kroppslig balans

  2. Hej!
    jag har hållt på i 5v nu och fattar inte vad jag gör fel 😦 går inte ner och blir ju såklart helt stressad. Har 12 gravid kg kvar av 40 och dom sitter som berget!! Men jag trivs super med lchf och vill fortsätta ha detta som en livsstil. Är nyfiken på ditt upplägg och såklart vad kostar det?
    Tycker din blogg är kanon!
    Mvh Sofia

Leave a Reply

