Vår dag en vårdag

Noll ideér idag, jag är bara människa. Idag vill jag bara leva i nuet utan tvånget att vara kreativ.

Nu ljög jag. Jag har varit kreativ företagsmässigt idag tillsammans med svägerskan medan vi strosade över torget med varsitt barn i vagn. Köpte prinskorv. Ett helt kilo. Som jag nu bara har 8 stycken kvar av. Korvar alltså, inte barn. Ost blev det också. Två stycken.

20140305-223134.jpg
Så med en Västerbottenliknande kreation och en hård chèvre i kylen är jag tillfreds tills kanske nästa onsdag. Då det är torgdag. I vår lilla stad.

Jag kan ha gjort världen än så länge godaste och nyttigaste sallad förut. Återkommer med den. Den förtjänar ett eget inlägg.

Leave a Reply

