Dagen efter

Haha, dagen efter en massa jädra skitmat! Förvånad faktiskt. Inte så där svullen alls. Men å andra sidan åt jag ju inte bröd och inte heller en massa socker. Det verkar vara där mina “akilleshälar” är.

Här trodde vi att vi var friska men sjukstugan sitter i. Fy fan säger jag bara, varför kan inte jag få vara sjuk istället för de små.

Men. Jag börjar bli riktigt rastlös. En söndagkväll brukar gymmet vara folktomt. Mycket riktigt. Tog mig ett rejält jädra benpass, du vet så där så att du knappt kan gå redan idag.

20140302-213421.jpg
“Smith-maskinen” – omvänd. 20 x 4 och 40/50/55/60kg blev det bland annat. Löpuppvärmning såklart, 3km jogg, lutning 10 hastighet 8 för den som är intresserad.
Avslutade med 10 minuter yoga och stretching.

Den här är lite kul… Ser ni vad som fattas haha!

20140302-213826.jpg
Nu håller vi tummarna att imorn är sista dagen VAB och att familjen blir frisk!

Leave a Reply

