Hurtig? Näää

Rastlös som fan.
Skulle ha jobbat idag. Byttes mot VAB. Vad vi tror är kräksjuka har härjat i vårt hus. Eftersom jag jobbar med mat så är det lite extra karens på mig när jag varit i kontakt med sånt. Vill ju inte smitta ner någon. Det vore ju smidigt.
Barnen sover och Mannen min huserar i källaren. Spel låter det som.
Att sitta stilla och fåntrattglo på tv/serie eller film lockade mig inte.

20140228-210848.jpg
Blev en frisk PW/jogg med Ullis och Nelson.

Jag kan lova dig att hade någon sagt till mig för några år sedan att jag skulle njuta av en svettig promenad en fredagskväll hade jag skrattat. Än mer hade någon sagt det till mig för fem år sedan så hade jag legat på golvet och kvidit av skratt.

Men åh vad jag är glad att prioriteringar ändras. Jag är glad, ja visst, att jag kanske levt ett lite väl vilt ungdomsliv jämfört med många av mina jämngamla. Att bo på Irland som ung 20-åring har haft både sina för och nackdelar. Så visst är jag glad att jag har massor i min kappsäck och att det har tuffat till mig något enormt. Men jag är nog allra gladast över att jag är där jag är idag.

Leave a Reply

