Puderrosa kärlek

Åh jag smäller av!!!!
Ända sedan jag såg den nya vårkollektionen av jackor från Maison and Scotch har jag suktat efter en rosa regnjackeliknande trench coat. Verkligen. Drömt. Om. Denna. Jacka.
Men jag har tyckt den varit alldeles för dyr. Så idag… När jag och Polly tog en mysig promenad i stan såg jag den.
En nästan lika vacker puderrosa regnjacka!
Vi kom ut från leksaksaffären och den liksom bara ropade på mig!

20140222-152906.jpg
Sprang in och provade. Polly wowade och gav tummen upp.

20140222-152945.jpg
Väldigt stor i storleken. Blidde en 34:a (!!!!) helt galet och jag skulle nog egentligen behövt en mindre men den som fanns i butik var lite fläckig och jag kunde verkligen inte stilla mig utan den fick följa med hem.

20140222-153127.jpg
Bilderna är lånade från Sally&Circle och jackan heter Caprice Raincoat och finns även i gul på hemsidan.
Men alltså…. Ni skulle bara se den ljuvligt dova nyansen den har! Helt magisk!

Om man kan vara kär i en jacka. Då är nog jag det.

Leave a Reply

