Oh please….

Japp mina nya favoritjeans har kommit! De kom egentligen häromdagen. Så otroligt sköna att jag smäller av!

20140220-204321.jpg
Känner jag mig själv kommer jag bo i dem! De har den där vackra rockiga looken som bara är så perfekt både till rockigt och vintage.

Tänk att för ett år sedan lovade jag mig själv ett par please jeans som morot för att jag skulle bli av med all bebisvikt. Jag klarade det. Och nu. Nu har jag ett par i mina ägor!
Nu står en Odd Molly Lovely Knit på listan. Men det får dröja 🙂

Och på måndag ska jag ta mig en joggingtur och på onsdag ska jag nog testa alla vikter nere i mannens hemmagym. Här ska tightas till!

Jag får många frågor om stretchmärken och lös hud från viktminskande mammor. Vet du. Det som funkat bäst för mig är träning och att smörja magen/märkena med kokosfett eller biooil. Självklart har jag kvar en del märken men de är bleknade och syns knappt. Och självklart har jag kanske till och med lite “mjukare” mage än någon som inte fött barn men vet du under min resas gång så har jag börjat uppskatta detta. Det är ju trots allt ett billigt pris för att just jag haft chansen att bli mamma. Inte bara en gång utan två.
För ja, det är faktiskt inte självklart.

Leave a Reply

