Please

Hej min vän,
Denna helgen kommer gå till historien.
Vi har varit ganska ynkliga men idag såg jag en förbättring hos barnen och febern verkar ge med sig! Underbart!

Jag har länge, länge funderat på ett par please-jeans. Inte för att det bloggas så mkt om dem utan för att jag tycket de är så förbaskat fina! Men så kommer “spara-mickan” in i bilden och jag vägrar ärligt lägga 15-1700 på ett par jeans till mig själv. Jag totalvägrar!
Men…. Så under min sjukliga period här så upptäckte jag Tradera-appen. Sagt och gjort. Idag budade jag hem ett par helt sprillans nya please-jeans för nästan ingenting!

20140216-182808.jpg
I den där underbart svarta sotiga färgen som jag suktat efter så jädra länge, i den där modellen jag provat som sitter som gjord för min röv. Åh!
Att lite extra lycka kan sitta i ett par jeans, haha! Och bäst av allt, de ligger redan på posten!

2 thoughts on “Please

Leave a Reply

