Det oväntade är bäst

Vi firade vår kärlek lite extra förra söndagen. Lite egentid bara jag och min karl, min karl med den varma famnen.
Han som lämnade en enligt honom oromantisk oinslagen present i sängen imorse. Fina karl. En sån där present som var helt oväntad. Som jag inte ens visste jag behövde ❤️
En uppskattad applepryl till nya bilen.

20140214-221353.jpg

Min karl som nu pysslat om mig lite i soffan.
Jag vart på jobbet och vände ikväll. Vart ju inte helt frisk men trodde jag var friskare än jag var. Kallsvettningar, huvudvärk och säkert feber. Det här är segdraget. Ena dagen bättre och ena dagen sämre.

Nerbäddad under en filt med två katter på mig och en kopp kaffe i handen och filmen All Good Things.

Hoppas du har en fin fredag ❤️
Jag har fått så mycket kärlek idag, men det får jag ju visserligen varje dag, underbara familj, det är liksom vare sig mer eller mindre en dag som denna.

Leave a Reply

