Sjukt

Hej min vän,

Du skulle sett mig igår. Jag var nog sunkigast deluxe!
Gick runt i ett par alldeles för stora mjukisar, bhlös, en gammal sliten tisha och håret i en lös knut.
Det var till och med nästan så jag hest ljudade fram på morgonen till mannen min “stanna hemma”. Haha! Så ynklig kände jag mig då.

Men man får va slapp när man inte känner sig så pigg. Jag låg mest på golvet och försökte roa mina småttingar som också de är krassliga.

20140213-110352.jpg
Höjdpunkten igår var nog när vi klämde ner oss i badkaret och skvätte vatten och blåste bubblor en stund.
Vem har sagt att man måste ha tråkigt för att man är sjuk?

Igår fick mannen min fixa mat, det är sällan jag inte orkar men igår var en sån dag. Blev köpemat. Nachotallrik utan nachos till mig. Mums. Om jag bara hade haft matlust.

Idag är en ny dag. I det här huset är vi mycket piggare!

Leave a Reply

