Jag vet så mycket bättre

Ibland är det så att fast man vet och kan så gör man tvärtom. Eller hur?

Fy vad jag samlat vätska nu när jag varit sjuk. Helt galet. Jag känner mig liksom svullen rätt över.
I söndags hade jag magknip halva dagen, men det var det värt. Resultatet av några nävar chips och dipp i lördags. Japp även jag är mänsklig!

Fy vad jag serotoninäter när jag mår dåligt. Jag vet det så väl! Jag äter mer för ätandets skull än för att jag är hungrig. Det påminner om att tröstäta. Men nu är jag nästan frisk och nya tag! Nästa vecka hoppas jag komma igång med träningen igen.

20140213-203112.jpg
Vet du. Det bästa man egentligen kan göra när man är krasslig är att ta hand om sig själv. Hur risig man än känner sig så kommer man känna sig tio gånger fräschare om man tar en lång dusch och klär på sig något lattjo. Nu vet jag inte om jeans och top är så lattjo men…. Men det funkade för mig. Ganska stort hopp från mjukisbrallor med grenhäng ner till knäna med kaffefläckar på.

20140213-203410.jpg
En toning i håret och voilà, en helt ny människa!

Jag gillar tunnstickade jumprar, att de går att kombinera precis hur som helst. Klä upp, klä ner. Ja du hör ju, perfekt med andra ord.

2 thoughts on “Jag vet så mycket bättre

  1. Låter som min vecka fast istället för att (som vanligt) ha det som normala människor och bli lite sjuk och tröstäta lite så får jag en fullskalig depression och självmedicinerar med Bounty… Någon gång kommer jag kunna följa ditt excellenta program till punkt och pricka med både kosten och träning men nu är jag för sjuk på alla sätt för att kunna tillgodogöra mig det på bästa sätt! 😦 Hoppas du kommer igång snart igen!♥

Leave a Reply

