Curvy

Alltså…. Äntligen eller vad man ska säga. Egentligen ogillar jag att ALLT ska kategoriseras i modevärlden. Size 0, skinny, curvy, plus size osv osv.

Men kvinnan i den den HÄR katalogen är så jädra snygg!

20140212-115638.jpg

20140212-115647.jpg

20140212-115655.jpg

Kommer snart komma till en butik i Falköping, det är det närmsta jag vet nu iallafall.
Jag hoppas att några av er kan inspireras av den här vackra kvinnan och förhoppningsvis kan känna att ni är ta mig fan snygga hur ni än ser ut! Vilken storlek du än är!!

Att tycka om sig själv är svårt. Men det är också oftast första vägen till välmående! ❤️

2 thoughts on “Curvy

  1. När jag ser henne kommer tanken : – Kanske att jag kan ha “stuprör” ändå, hon ser ju ut som jag… -Onsdagstankar….
    Krya på dig fina ♥
    Kram

Leave a Reply

