Någonstans måste man dra en gräns

God morgon fina du,
Hur mår du? Tisdag och allt!
Jag trodde faktiskt ärligt att jag hade åkt på en “manlig förkylning” igår. Jag kände mig så fruktansvärt ynklig. Mannen min, han med den mjuka famnen. Han har hostat något fruktansvärt den senaste veckan och i helgen var nog kulmen. Jag trodde jag åkt på samma igår. Jag gick faktiskt som i dvala på jobbet. Men idag är det lite lite bättre. Skönt! Känner mig mest mörbultad av någon konstig anledning.

Jag sprang in på netto igår. Handlade på mig dessa.

20140211-101954.jpg
Netto är väl ingen butik jag handlar allt för mycket i men jag kompletterar och ibland har de riktigt bra erbjudanden. Som igår! Jag köpte dessa tre för under 200kr. Bra eller hur.

Jag får frågade ibland om vad för schampo, balsam och hudlotion jag använder. Vet du, det är lite olika. Beror på vad jag känner för. Hårvårdsolja använder jag nästan jämt men oftast Nashi Arganoil. Men nu tänkte jag ge denna en chans igen.
Schampo och balsam varierar, allt från Wen Lavendel till Head&Shoulder.
Till kroppen använder jag biooil eller kokosolja. Händer att det även blir nån ACO från Apoteket.

Man måste välja var man vill lägga sin energi. Många såna här produkter innehåller hur mycket skit som helst. Men ibland blundar jag. Jag är bara människa och jag är alldeles för lat för att att göra nopoo-schampon osv.

Jag lägger mitt krut på kost istället. Kanske att jag ändrar mig en dag men just nu är det så här.

Leave a Reply

