Vet du inte, var då tyst.

Jag är med i några pepp/träningssidor och det sista har det varit en del frågor och kommentarer kring LCHF.

Nybörjare som är nyfikna, som inte kan så mycket. Som Kostrådgivare blir jag skrämd, en del råd från andra “peppare” är helt galna och kan skada mer än göra nytta. Speciellt från de som inte delar åsikter om naturligt fett.

Med detta sagt hoppas jag att ska ni ge råd och tips, ge dem bara om de kommer från hjärtat och du vet att de inte är skadliga! Det är inte ofta jag kliver in i diskussioner, eftersom jag redan ger bort mycket av min kunskap här, men ibland kan jag inte låta bli.

Hälsan av individen kommer först. Okunskap är ibland bättre än den kunskap man tror sig ha.

2 thoughts on “Vet du inte, var då tyst.

Leave a Reply

