Come back

Jag är stolt.
Igår hade jag i bakhuvudet att försöka ta mig igenom 5km PW i lutning. Men det gick som en dans så jag slutade efter 1mil på lutning 4 och 2,5km uppvärmning på lutning 10.
Det är ju så ibland, efter uppehåll så kommer man tillbaka ordentligt. Eller uppehåll och uppehåll, jag har väl kört ett par km här och där men ingen riktig löpning utan mer som uppvärmning.

20140205-080733.jpg
Jag var nästan själv igår på gymmet. Det gillar jag. Körde rumpa/lår liggandes i smithmaskinen och sen några övningar från #kostologik30, vecka 4.
Nu känner jag lite i mina muskler, inte träningsvärk så men att de varit aktiverade.
Kanske att långpannor på jobbet hjälpt lite. Om man ska lita på stegmätaren så går vi mellan 4-4,5 mil ett 16-17timmars pass. Härligt!

Jämför dig inte med någon annan än dig själv min vän! Det är bra att utmana sig själv och mina vänner, det det sitter ofta i skallen inte i kroppen.

Leave a Reply

