Som på posten

Efter dagislämningen passade jag på att handla lite nödvändigheter. Blöjor och hostmedicin till min karl, ja inte blöjorna. Men mitt i all veva skulle jag posta några snigelbrev, ett frankerat och två behövde jag frimärke till.
Simpelt egentligen. Vad gör jag? Jag postar två av tre…. Varav ett utan frimärke. Gah….. Så frustrerande! Brevet var så nära men ändå så långt borta. Får väl hoppas posten kan hjälpa mig imorn 😉

20140204-005100.jpg
Väl på jobbet fick jag sallad….. Mums!

Leave a Reply

