Logotyp

Säkert inlägg nummer 25 om den här loggan alltså….
Hur svårt ska det vara att bestämma sig?
Om än hur mycket kan en människa vara schizofren över en logotyp? Ja du. En hel del verkar det som.
Men nu. Nu har jag till 98% bestämt mig.

20140203-080045.jpg
Men vilken. Det får ni se framöver. Jag måste “känna” lite på den och så har jag ändrat lite. Satt igår och testade logotyper mot hemsidan och den här kändes allra bäst. Går att använda som webb, visitkort, diplom-logga ja allt jag kan tänkas behöva. Vilken tror du det blev?

Jag är ju inte allt för haj på att jobba med lager och sånt och speciellt inte med grejer från grunden, men efter lite pill så fick jag till det. Så som jag vill ha det. Dock inte utan att ha slitit lite hår, men i slutändan kan jag säga att det bara är jag som gjort den och det känns bra.

Måndag. Tillbaka till vardagen. Första stoppet idag jobbmässigt blir att förhandla. Användaravtal och pris på några av mina foton. Spännande.

På tal om foton. Fick ett trevligt mail i fredags om att jag vunnit en fotografering…. Ska bli intressant att se hur barnen reagerar att fotograferas av någon de inte känner. Jag hoppas på det bästa, vore så fint med ett stort familjefoto på väggen.

4 thoughts on “Logotyp

Leave a Reply

