På rygg

Vilken bedårande yrande snöigt vacker dag. Om man är inomhus.

En dag då min rygg inte ville vara med. Resten av familjen är snuviga, har halsont och hostar. Så “nitlotten” av att skotta hamnade på mig. I vanliga fall gillar jag verkligen att skotta, men idag, not so much.
Min rygg gör mig så fruktansvärt nedstämd ibland, att jag till och med kan bli helt tokig på mig själv. Den liksom lever inte upp till 28år! Kanske har jag med åskilliga ridskador, högklackade pjux och rejäla foglossningar inte tagit hand om den så väl som jag borde?
Lätt att vara efterklok och just nu tror jag att jag är kär. Kär i en riskudde. En varm sådan!

20140131-231204.jpg
Trots detta så ska det bli en fin helg, min “lediga” helg. Jag hoppas att jag vaknar med en hel rygg 🙂

Som småbarnsförälder är det inte givet att ta sig till en restaurang utan man får ta en restaurang hem till sig. Ikväll blev chèvre och lövbiff på menyn. Ibland föredrar jag faktiskt hemlagat framför annat….

Leave a Reply

