Fulltankad

Vilken yrande dag vi haft där ute! Jag är riktigt glad att jag varit ledig idag och sluppit glida på vägarna.
Inte bara det. Bäst av allt en ledig mamma betyder heldag med barnen!

Jag vaknade abrupt av att Polly stod vid min sida av sängen och pillade fnissande på min näsa och halvt skrämde livet ur mig, lite morgonmys senare så var det full rulle. Åh vad jag har tankat energi och lekt idag.
Krupit som en häst, ritat, åka bobbycar, krupit som en häst igen, haft fikaparty, sparkat boll (det ska man inte göra inne haha) och ja en hel del mer…. Jag har dessutom hunnit skruva upp några hyllor. Blev så fint i barnens rum! Nu hänger Scotts “Hugh Heffner-röda” morgonrock på hans hyllkrok och Polly’s rosa fluffiga på hennes. Hade jag hittat hammaren hade ett gäng med tavlor kommit upp också men det får bli till helgen.

20140129-224707.jpg
Nu ikväll har jag ägnat en stor del till webbgrejs åt Falköpings Kommun och sen lekt med Kostologik’s logotyper…. Inte nöjd med en enda som det är nu, men jag fick en bild i huvudet, tog en solpaus förut och då dök det upp lite idéer. Härligt!

20140129-224909.jpg
Får suga på karamellen lite….

Hoppas du haft en riktigt fin dag?

2 thoughts on “Fulltankad

Leave a Reply

