Negativ review

Jag tror det här är mitt första inlägg där jag inte är nöjd med en produkt.
En del grejer jag testar som jag inte är nöjd med bloggar jag inte om. Men dessa alltså……

20140122-102125.jpg
C-vitamin är ett bra tillskott att ta, vi får faktiskt inte i oss tillräckligt av att ha en bra balanserad kost fylld av grönsaker. Dagens grönsaker är så jädrans urtvättade.
Nu är jag inte jätteglad i att stoppa i mig massa tabletter MEN jag har erkänt mig själv besegrad. Jag behöver just nu C-vitamin, D-vitamin, Magnesium och Omega3. Jag har antagligen haft större brister för jag har märkt sån stor skillnad sen jag började ta dem. Speciellt magnesium. Hur vet jag det? Jo jag har lagt till dem med 3 veckorsintervaller för att känna efter om jag haft en brist.

Dessa tabletter dock, är jättebra i innehåll och innehåller dessutom nyponpulver. MEN de är fruktansvärt stora och jag har vanligtvis inga problem att svälja tabletter. Dessa fräter liksom upp på tungan direkt innan du hunnit svälja dem. De fastnar liksom i halsen för att de är torra och utan hinna. De smakar pyton och man rapar efter dem.
Nä burken kommer väl ta slut så småningom då vi är två som äter dem, sen blir det att köpa nya. En annan sort! Ni hittar bra C-vitaminer hos LCHFklubben.se, hos Liveo.se och Svensk Hälsokost

Det här inlägget är inte skrivit i samband med någon som helst relation till ovan utan är endast baserat på mina egna åsikter.

Leave a Reply

