Bästa kosten

En helt vanlig torsdag. Kan man tycka. Underbara torsdag! Träningsvärken finns i rumpa, lår och ben, precis där det ska från gårdagens pass.
Underbara lediga dag mitt i veckan där jag kan till fullo ägna hela dagen åt mina barn! Vi har verkligen myst idag och nu i eftermiddag trillar det in några fler familjer med barn på korvbuffé och massa lek.

Medan barnen vilat middag har jag effektivt jobbat lite med några produktfoton inför ett nytt projekt ihop med jobbet och Falköpings Kommun.

20140116-152839.jpg
Så roligt! Blir att fotografera mer i helgen….

Jag gick igenom mail och taggen #kostologik30 för en stund sen och jag är helt totalt mållös! Ni är så grymma och jag kan inte tacka nog för alla varma ord ni skänker mig. Att min kunskap kan hjälpa er! ❤️

Det här tillexempel: En av “mina” deltagare är diabetiker typ 2, ätit ganska mycket mediciner under åren och mått ganska kasst, lägg till en övervikt på detta. Den här grymma deltagaren har nu på mina råd kunnat trappa ner sin medicin till nästintill obefintlig OCH börjat släppa lite överflödiga kilon.
Bättre sätt att bevisa att en föda baserad på arteget tänk, där i huvudsak blodsockerkurvan är stabil kan jag nog inte hitta! Kan du?

Ni är grymma allihopa, men jag blir själv ibland paff hur mycket faktiskt kosten påverkar oss. Det här är alltså på 10 dagar!!!!!!!! Tänk vad bra vi alla skulle kunna må ❤️

Leave a Reply

