Min stil

Jag älskar mat fotograferad mot mörk bakgrund. Jag behöver dock utöka mitt val av mörk bakgrund! Tänker mig stenskivor, skifferskiva, marmor, mörk spets, mörka skärbrädor.

20140114-132511.jpg
Slarviga matbilder känns som jag. MEN jag är alldeles för lat för att städa undan kryddor, nötter, krossad choklad eller annat. Jag ska nog ändra på det.
Om inte annat så lär mina småttingar ha roligt!
Dags att använda min kreativa kladdbok! Och investera i några flera tallrikar…..

Tusen tack alla ni underbara fina instagrammare för de fina kommentarerna om mina bilder! Och tack Angelica för den jättefina kommentaren om att jag borde göra en kokbok. ❤️

Kanske att jag behöver tro mer på mig själv för att faktiskt ta mig tid till att knåpa ihop vad jag redan har i kaos i mängder av filer och kladdböcker.

Men det är en svår marknad det finns ju så sjukligt många fina och grymma kokboksförfattare där ute! Kanske man skulle kombinera mat med #kostologik30? Vad tycker ni?

4 thoughts on “Min stil

  1. Tror absolut på en bok av dig med kombon recept och kostologik30. Det är ett så smart koncept. Och en bra kontrast till oss som inte gillar gym. Och vad gäller dina fina foton så blir det läckert liv i bilderna med lite kryddor och annat jox med!!!

Leave a Reply

