#kostologik30 resultat

Vilken underbar start på veckan när jag tänker efter.
Jag är så glad! En vecka är till ända för första #Kostologik30 och idag påbörjas vecka 2.

20140113-130218.jpg
Jag summerar lite, mest för att ni ska se hur jädrans grymma ni är!

Ni som återkommit med era resultat, ni är helt jädrans otroligt grymma! Allt från bättre matbeteende, mer avslappnade, stabilare blodsocker vid diabetes typ 2, lindrade symptom vid IBS, viktminskning allt från 1.2kg till 2,4kg och allt detta har ni åstadkommit på vecka!

Jag är så otroligt stolt över er!

2 thoughts on “#kostologik30 resultat

  1. Har ju inte fått ändan ur än att mejla dig om mina tankar kring min kosthållning.
    Men jag kan ju meddela här att jag gått ner 0,5 kg och avsvullnat 7 cm i midjan pga skärpt kost. 🙂

Leave a Reply

