Julfirande “the modern way”

Idag har vi firat sista “julen”.
Ingen julmat här inte. Utan fajitakyckling tacostyle. Blev riktigt gott. Tacos är ju inte helt fel och absolut inte kyckling.
Julklappar byttes och barnen är nog lite konfunderade över att det blivit paket så ofta det sista. ❤️

20140106-001332.jpg
En söt partyplånka hade lillasyster och Tobbe handlat hem åt mig från Asien. Kanske får följa med på personalfesten imorn.

Första #Kostologik30 gick iväg i eftermiddags. Det var inte utan en liten nervös klump i magen jag satt där och drog mig från att trycka “SÄND”. Men med påbackning och hejaklack från min bättre hälft så gick det iväg. Vilken underbar respons jag redan fått, ni får mig att rodna kära vänner!

Känns som jag kommit långt idag. Syster var här och kidnappade ett av barnen förut för lite ankmatning och medan det andra barnet sov middag fick jag sjukt mycket gjort på kort tid.
Idag är första dagen på länge som jag känner mig helt avslappnad och faktiskt relativt utvilad.

Idag åkte även julen ut. Du vet den där känslan när det blir luftigt, fräscht och ljust. Lite som första vårblommorna.

2 thoughts on “Julfirande “the modern way”

  1. Utmaningen är jätterolig och tuffare än jag trodde, jag hoppas och tror att jag kommer fullfölja!!
    Jag har tagit åt mig av dina kosttips också, tack för dem!
    Du är grym!! 🙂
    Kram / lchfkost på instagram

Leave a Reply

