What a day

Första dagen på året är snart till ända.
Hur har du spenderat din?
Jobb för min del.
Började dagen lite smått bakis och idag var det helt vanligt herdelig alkoholbakis.. Sen har jag jobbat 11 timmar också…….. Det var väldigt lugnt som tur va.

20140101-234703.jpg
Baconsallad till lunch.

Idag har varit min dag. Först måste vi köpa en ny toasits för nu tänker jag inte halka av den fler gånger och rätt in i duschen… Sen. Sen skar jag mig ganska illa i tummen, liksom skalade av en bit av toppen och det ville aldrig sluta blöda.
Fortfarande inte riktigt torrt.

På tal om torr. Jag råkade dessutom sätta på stora vattenkranen åt fel håll så jag fick mig en superdusch på jobbet rätt i nyllet.

20140102-061106.jpg
Hej och välkommen 2014!

Har du några nyårslöften?
Det har inte jag, jag tror inte på sånt. Jag tror det är bättre med mål och delmål.

2 thoughts on “What a day

  1. Min första dag på nya året innehöll lek med barnen och planering av 2014- inge löften men mål att sträva mot! Egentligen spelar det kanske ingen roll men att reflektera kring sitt liv och sina val är alltid bra så man kan förändra det som känns mindre bra! Såg att Du sysslar med Mindfulness- jag är intresserad (och utbildad) i Mindfulness och har främst riktat in mig på tankens kraft och inte meditationen!
    Ha en fin lördag!

    • Vilken härlig start på året! Ja reflektera lite behöver man absolut 🙂 det är nog bara nyttigt tror jag!
      Jag riktar in mig på att med mindfulness kunna hantera vardagsstressen på enkla sätt med värdefulla knep 🙂 än så länge är jag inte så nergrottad som jag vill men jag har väldigt stor vägledning från Malin på lyckobacken.se 🙂

Leave a Reply

