Betatest för Kostologik

20131230-010618.jpg

Kära vänner, efter mycket om och men och velande och ventilerande med min bättre hälft så har jag kommit fram till en liten ändring i #kostologik30 utmaningen.
För att skydda mig själv och KOSTOLOGIK så kommer jag istället låta 20 stycken av er göra ett betatest av #kostologik30 helt GRATIS i 30dagar MED individuell kostrådgivning 1 gång i veckan via mailkontakt.
Alltså, du får ett träningsupplägg, mindfulness och nyttiga tips i 30 dagar uppdelat veckovis, som stärker kroppen inifrån och ut OCH minst 4 individuella kostrådgivartillfällen.

Jag lovar, du sparar många riksdaler och investerar nyttig tid i dig själv, din kropp och din hälsa. Jag hoppas ni förstår varför jag gör så här.
Om just du är intresserad av att delta så maila mig på info @ kostologik.se
Kick off blir måndagen den 6/1-2014

4 thoughts on “Betatest för Kostologik

  1. Pingback: #jagochminlchfresa | minlchfresa

  2. Pingback: Kostologik | Mina jag och LCHF

  3. Meeeeen Michaela VARFÖR har jag missat detta?! Finns det platser kvar (antagligen inte?!). Haha skulle verklige behöva detta för att komma igång, känns det som 😀 Verkar vara en kan kanonidé!

    • Men Sofie!!!! Vad synd att jag inte tänkte på dig!!! :/ jag har ganska fullt just nu, betatestar lite hur många jag klarar av att hålla igång på en och samma gång 🙂 men ach va är en till? 🙂 maila mig på info @ kostologik.se så ska jag kicka igång dig också 🙂

Leave a Reply

