Sammanfattning

Vi överlevde julafton. Allihopa.
Hur mår du idag min vän?
Njuter du av mellandagarna? Av lugnet?

Gårdagen firades först hos min älskade älskade Mormor ❤️ sedan bar det vidare till fina svärföräldrarna där ljuvlig mat serverades och Tomten (Mormos systerson) kom med paket till barnen. Att en tomte med lykta utanför huset kan vara lite spännande men en tomte i en hall var riktigt skrämmande. Tills paketen delades ut. Då var han helt okej.

20131225-141256.jpg
Barnen stupade nästan i säng och Polly viskade “tomten kom”. Det är en speciell känsla det där att vara så liten och tro så hårt på något. Underbara barn må ni få tro länge.

Sen. Som två nykära muppar så hällde vi upp varsitt glas med gott. Jag med kokande het glögg och min ljuvliga Man ett par fingrar rökig whisky. På med jackor och så satte vi oss i garaget på varsin sommarstol med varsin cigarr i näven och bara konverserade tills vi insåg att det började bli kallt och riktigt sent.

Snart. Snart ska jag försöka hinna ett pass på löpbandet och även lite core på min nya fitnessmatta jag fått av min Man. Sen. Sen ska jag jobba, nattklubb ikväll. Premiär för O’Learys Falköping. Ska bli spännande.

Men först. Först ska jag ha tea-party med min dotter.

Leave a Reply

