Grönkål

Ica har denna veckan grönkål på kampanj, testa vet jag.

20131222-235640.jpg
Grönkålschips, så mycket godare än jag mindes.

Vilken ljuvlig dag i går. Kvalitetstid med min dotter. Mys och shopping på stan och sedan lite mer mys hos min mormor. Tror det är viktigt med egentid då och då för var barn och var förälder.

20131222-235928.jpg

Grönkålschips
Ca 2-3 nävar
Ca 1 tsk kokosfett (smält)
Lägg kålen i en bunke.
Strö salt över. Blanda.
Lägg på en plåt in i ugnen i 10-12min 170gr.
Låt sedan svalna.

Leave a Reply

