7 Dagar strikt

Jag mår inte bra.
Jag mår helt enkelt inte mitt bästa jag när jag äter massa skit. Den senaste veckan och säkert lite till har det varit si så där med min mat. För mycket bland annat. För många undantag.
Vilket i sin tur resulterar i magknip och dödliga fisar (jag lovar!!)

Så nu tänker jag detoxa innan jul. Jag behöver det.
Taggen #7dagarstrikt kommer att användas flitigt på instagram.

20131215-234057.jpg
Häng på du också om du vill vettja!

Jag tänker äta mina tre mål mat om dagen, kanske att det blir pf någon dag som vanligt. Minska mina mejerier. Jag räknar inte kolhydrater utan strikt för mig nu är handmodellen och INGA undantag eller småätande. Bra kolhydrater, så nära artegen mat som är möjligt och jag ser inga svårigheter mer än att tukta mina förebannade småätarfingrar när jag ätit sånt jag inte mår bra av. Måste lära mig säga nej. Mer än jag gör. För min egen skull.

Jag avskyr magknip. Jag avskyr molande huvudvärk. Jag vet att det är pga sömnbrist och mitt kassa ätbetende nu det sista.

Leave a Reply

