Sympatiska nervsystemet

Jag är i helt fel nervsystem idag. Ingen sömn knappt. Gått som i dvala. Bah.. Var längesen jag kände mig så här gammal och sliten.

Nu, först nu ska jag äntligen lotsa mig över i rätt. Slappna av och sova djupt.
Mer så snarka som en gris skulle jag tro.

20131208-225542.jpg
Mysigt!

20131208-225600.jpg
Ska leta fram marschallerna eller försöka få tag i sotaren så vi kan hobbyelda lite…. Blir nog marschallerna skulle jag tro…. Det är bannemig inte fy skam det heller och lättare att kontrollera efter man släckt med tanke på barnen.

20131208-225643.jpg

Ditt bästa julrecept, vad kan du inte vara utan på julbordet?

Leave a Reply

