Glögg?

Gårdagens kväll var så där energigivande. Efter att barnen var varmt nedbäddade i sina sängar så glöggmyste vi bara. Medan grabbarna satt i varsitt hörn i soffan och snackade robotgräsklippare, träning och kulturolikheter så satt jag i skräddarställning på golvet med min glögg och slog in några av barnens julklappar ❤️

20131206-081006.jpg
Det yr och snöar ute, ljuvligt! Ska om en stund klä på mina små och väcka irländaren, idag blir det snöaktiviteter.

Sitter du på något bra glöggrecept?

3 thoughts on “Glögg?

  1. Jag experimenterade ihop en alkoholfri sockerfri glögg förra veckan. Kolla in på min blogg 🙂 Ett tips är att låta glöggen stå och dra flera timmar istället för bara 1-2 timmar, då borde det bli starkare smak, eller då tillsätta mer glöggkryddor.

Leave a Reply

