Inte förvånad.

Jag har en så fruktansvärt rolig vän, min före detta “kombo”, vi delade hus mina sista två år på Irland.
Barry är en helt underbart genomgod människa MEN hans starka sida har aldrig varit organisation.
Idag skulle han flugit ut från Irland och spenderat några dagar här.

20131204-092629.jpg
Förlåt i förväg både Jo och Lussan för denna otroligt vackra bild på er!

Det finns bara en person jag känner som lyckas missa ett flyg utan att jag blir förvånad. Bara en sån sak som att han senast igår ringde och frågade om jag visste vart hans pass befann sig.

Hade någon annan av mina vänner vart på väg och detta hade hänt hade jag varit besviken och förvånad, men nu skrattar jag nästan åt situationen. Bara han lyckas med detta, trots att hans stackars Mamma försökt organisera allt åt honom, haha.
Irländska pojkar är mammagrisar punkt.

20131204-093226.jpg
Ska bli intressant att se om min beställda irländska julpudding kommer serveras med cognacsmör på jul.

Leave a Reply

