“Företagslunch”

Precis hemkommen från en lunch med en gammal klasskompis och hans kollega. Där vi bara gottat ner oss i omega6-omega3 obalanser och andra tillskott.

20131204-135404.jpg
Jag behöver sånt här ibland, inte maten, men snacka om sånt som jag verkligen brinner för med andra likasinnade. Utan ramar och utan pekpinnar. Att han dessutom blivit så framgångsrik på sitt koncept och sitt företagstänk är superintressant.
Utbytte en hel del idéer och tankar. Vi får se vart detta slutar.

Hoppas du har en fin dag?
Tar du tillskott? Vad och varför?

3 thoughts on ““Företagslunch”

  1. D-vitamin -of course vi bor i ett mörkt land.. Omega3- hoppas jag kompenserar upp all omega6 från grönsakerna. B6, B12, folsyra + selen- började som ett test då jag tappar/tappat väldigt mycket hår-tycker det hjälpt. Och sist men inte minst- Magnesium-för ‘benkryp’-det hjälper kanonbra!! 🙂
    Vad tror du om kombon..? Ska det funka eller är det “placeboeffekt”..? 😉 Kram Lotta

    • Nej då jag tror att det bara är bra 🙂 ingen av de vitaminerna/mineralerna är skadliga för dig och eftersom du redan märker att du blivit bättre och kanske till och med piggare så visat ju det att du tidigare haft en brist.
      Massa kramar

      • Jo, jag känner mig piggare (fast jag har svårt att sova med axeln) och tror även att sårläkningen blivit “hjälpt” av mina piller 🙂 Har böivit opererad några ggr förut, och dom såren har ej läkt bra, nu bara 2 ve efter op så syns knappt såren 🙂 Bra grejjer 😉 Dock tror jag man måste kolla att det är bra saker i tillskotten man äter. Själv tycker jag ‘Holistic’ är bra.

Leave a Reply

