Tack November ❤️

20131202-003555.jpg
Tack November du skötte dig väl.
Hej December och välkommen!

Jag längtar efter många saker nu! Jag längtar efter Lussans bebis, jag längtar efter att julstöka än mer, jag längtar efter min fina vän som kommer på besök i veckan, långväga från Irland ❤️

Jag längtar efter att hemsidan ska bli klar och jag längtar efter känslan av jul. Doften av glögg och hyacint! Glitter och kulor i granen och sprakande ljus i brasan.

Ikväll har min älskade man och jag suttit med loggan till företaget, stilrent och snyggt som jag alltid velat ha det. En versatil logga som kan kombineras och samtidigt skalas av. Vi har klurat hit och dit på hemsidan och jag tror två kloka huvuden var sannerligen bättre än ett. Nu ska bara idéerna bli praktik. Min man han är fin han! ❤️
När han inte snarkar så att halva taket blåser av…….. Så att jag måste blogga för att jag inte kan sova av alla timmerstockar han drar, haha! Nu är han mindre fin, men lika älskad.

Nästa vecka blir det konsert och barnfritt i ett helt dygn! Bara jag och min man. Underbart vad vi ska njuta! Inte njuta av att vara ifrån barnen, utan att njuta att bara kunna rå om varandra ❤️

One thought on “Tack November ❤️

Leave a Reply

