Julinspirerad tävling!

Hej min vän, vi börjat krya på oss här hemma. Äntligen! Det var riktigt tungt att jobba igår med något som kändes som ett ankare hängandes i var örsnibb som tyngde ner.
Men idag. Ny tag. Vi ska snart baka lite adventfika hela familjen och bara mysa.

Jag har fått äran att tävla ut ett underbart julinspirerat paket från en av de bästa webshopparna Liveo.se! Varför är jag så glad över att kunna göra det?
Jo, den här shoppen köper jag bland annat alla mina kryddor från. Charlotte som är hjärtat av Liveo.se bemöter sina kunder med omsorg och värme! Hon väljer även alla sina produkter med omtanke, lågkolhydratskost som är ekologiskt i den mån hon kan. Jag tycker det är superviktigt! Bäst av allt är att vartenda litet paket från Liveo.se är paketerat med kärlek och omtanke! Beställ så ska ni få se vad jag menar ❤️

Jultävling!

20131201-153606.jpg
Du kan alltså vinna 1 x Pepparkakskrydda, 2 x Glöggkrydda, 1 x Saffran, 1 x 500gr Kokosfett, 1 x 85% mörk choklad och 1 x Valnötsbrödsmix!
Hur bra är inte det?

Allt du behöver göra är att gilla min facebooksida www.facebook.com/kostologik samt kommentera nedan varför just du ska vinna detta paket.

Tävlingen pågår från idag till och med andra advent 8/12 kl.16.00

20131201-153931.jpg
Denna tävlingen är i samarbete med Liveo.se som även finns på instagram @liveo_se

32 thoughts on “Julinspirerad tävling!

  1. Wiho! Klart man vill vinna ett sånt här fantastiskt paket! (Gillar på fejan!) Redan tre veckor innan jul så börjar det eka i både börsen och alla skåp i köket! Men jag vill ju ändå ha möjlighet att äta/dricka gott! Därför önskar jag att jag vinner 😀 Kram!

  2. Gillat på Facebook!

    Skulle vilja vinna detta paket så att jag kan ge min farbror som nyligen fått diabetes en lite godare jul! Ett plus är ju att jag själv äter LCHF även om det inte är särskilt strikt! Äter det för att jag mår så mycket bättre i kroppen.

  3. Skulle värma i själen att få vinna något efter min axel operation, så jag kan baka mig något mumsigt när jag får ta bort slungan jag sitter fast i fram till lucia ungefär 🙂 (se bild på slungan på insta;-) )

  4. Klart jag är med och tävlar. Jag är julens galning nr ett och detta är en tävling i min smak! Finns inget bättre än julen och detta julpaket hade uppskattats på julafton.

  5. Hej Mickan, jag hoppas jag vinner så jag kan förgylla min jul i ensamhet/på jobbet med en smak av god och hälsosam jul i gommen och poängtera för mig själv att det är min första LCHF-jul men långt ifrån den sista 🙂

  6. Vil såklart vere med på konkurranse, FOR en fin premie 🙂 Vil gjerne vinne slik at eg kan eksperimentere enda meir med gode lchf-oppskrifter og kunne overbevise fleire venner og familie om at det er et godt alternativ til den vanlige julebaksten 🙂 God 1. søndag i advent!

  7. När man som redan fattig student får lägga över 2000 kr på kurslitteratur så här i november månad så blir man mindre glad. Både julklappar och julbak blir tyvärr lidande. Genom att vinna detta så hade jag blivit väldigt glad då jag kan baka till mina nära och kära och ge bort gåvor gjorda med omtanke. Tack för en inspirerande blogg!

  8. När alla myser & firar advent,
    Ligger jag här & undrar va som hänt.
    LCHF i all ära,
    Varför är alla så kära?
    Vill också i vikt rasa,
    När jag myser vid min brasa.
    Jag vill också få smaka,
    Av en god pepparkaka.
    Låt mig få vinna,
    Så ska jag med julbak hinna.

  9. Hej….
    Jag skulle villa vinna detta paket så jag börjar baka på rätt sätt igen. Har kommit in på helt fel spår o det vill jag komma ifrån.
    Men då behövs det vilja och redskap.

  10. Hej
    Jag vill vinna detta paket så jag en bra jul kan fira
    inte få i mig massa mjöl så magen kniper men med detta paket mår magen bra då mår även resten av kroppen bra :-))
    Jag gillar på face book

    Tack för en underbar blogg och även på instagram

    MVH Charlotte

  11. Jag skulle vilja vinna för att kunna ha lite julmys även som fattig student. Kassan sinar mer än vanligt sen ett tag på grund av tråkigheter som exempelvis sjukhusinläggning och dylikt. Därför hade jag velat vinna så att jag kan baka och njuta av december, som är min favorittid på hela året.

  12. Glad advent! 🙂 Jag skulle såå gärna vinna det här eftersom jag har det ganska kärvt med ekonomin som arbetslös men älskar julen och julmys och stor del av det är att få baka och fixa i köket. Älskar dofterna av julkryddor i köket!

  13. Hejsan
    Klart man vill vinna ett sånt härligt paket. Ligger i startgropen för att börja med lchf. Jag har diabetes typ 1 och har efter MÅNGA år insett att jag inte kommer få ordning på mitt blodsocker om jag inte ändrar på maten. Skulle blir väldigt glad om jag vann.

  14. Jag vill gärna lära mig att baka gott utan en massa socker i, det skulle kunna vara en bra start på julen eftersom det annars blir så mycket sötsaker.

  15. När första ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla människor glädjas
    att fira få LCHF advent ♥

    Dear santa; All I want for christmas is this!

  16. Jag skulle hemskt gärna vilja vinna! Jag har under en längre tid varit under en ätstörning och varit mycket sjuk. Bestämde mig en gång för alla att bli frisk och med hjälp av LCHF mår jag idag SÅ BRA och är så lycklig över att ha fått livet tillbaka!! Det känns varje dag som att jag fått ett nytt liv och att jag äntligen lever och livet är nu så fantastiskt! Kan inte med ord beskriva hur tacksam och stolt jag är över mig själv!

    • Jag är jättenyfiken på dessa produkter! Jag är i startgroperna av att ändra kost och livsstil. Har väl nostat på det ett par gånger men måste invänta en gastroskopi innan jag får lov att utesluta mjölprodukter igen. Under tiden läser jag allt jag kommer över om denna kost. verkligen jättespännande och jag längtar tills jag kan få lov att börja äta som jag vill. 🙂 Ha en trevlig advent 🙂

  17. Jag vill vinna paketet för att jag likt dej vill inspirera fler till att bli av med sina extrakilon och må gott i magen,
    Samtidigt som du äter gott!

    Nyttigare alternativ behöver inte betyda tråkiga, smaklösa alternativ! 🙂

  18. åååh, vill jättegärna vinna. Vill få över min släkt (speciellt farfar som behöver gå ner lite i vikt) till lchf, eller iaf minska lite på sockret. Vore perfekt att vinna lite bakgrejer för att hinna göra lite julgodis ala lchf och bjussa på!

  19. Pingback: Tävling! | Kost & Logik för en kroppslig balans

  20. Vilket pris! Gillar givetvis på Facebook:-) jag skulle verkligen behöva detta paket, som student är det alltid knapert men i jultider skulle detta behövas som lite extra hjälp!

  21. Jag har gillat! ♥

    Jag vill vinna så att jag kan göra goda och nyttiga alternativ till min familj (man och son). Även om jag inte kämpar med någon övervikt vore det otroligt roligt att vinna för att kunna piffa till vardagen lite extra med dessa produkter.

    Kram Erika

  22. Man ser så mycket som ser så gott och smarrigt ut både i din och andras lchf-bloggar och på instragram. Som jag sagt förut så är du en stor inspirationskälla för mig! Är i vanliga fall ALDRIG i “bakartagen” men såhär i juletid känns det roligt att kunna baka julgott både att ha när man får besök eller att ge bort i julpresent. Eftersom jag aldrig annars bakar gapar det TOMT i skafferiet hemma så ett sånt här fint kit hade jag verkligen uppskattat! 🙂 Har hört mycket fint om Liveo också så jag håller tummarna 🙂
    Kramar

  23. Har precis tömt skafferiet på alla saker ovan genom julbak o julgodis, tänk så kul o kunna göra mera och behålla själv istället för alla julklappar jag nu gjort, bara brödet är att döda för…

  24. Vilket inspirerande paket! Vill gärna vinna det eftersom julens kryddor tillför så mycket, både stämning och hälsa! Vill gärna bli inspirerad till glutenfri bakning och choklad kan ju aldrig slå fel en lördagkväll 🙂

  25. Pingback: What’s for breakfast? | Kost & Logik för en kroppslig balans

  26. Jag vill gärna vinna
    så jag kan börja försvinna.
    Med bra mat för magen
    kommer jag in i rätta tagen.
    Utslag och eksem
    försvinner utan problem.

    God Jul och tack för en trevlig Blogg!

Leave a Reply

