Tenta del 2

Såååååå nu är ÄNTLIGEN tentan gjord efter lite krångel! Ganska tung men jag kände ändå att jag hade koll! Riktigt bra koll, på allt utom en liiiiiten grej som jag nu bannat mig att jag missat. En dubbelbindning på en molekyl men annars känns det helt sjukt bra!

20131124-224739.jpg
Tänk att jag kanske om någon dag kan kalla mig Lic. & Dipl. Kostrådgivare! Det känns stort! Riktigt stort! Lite vemodigt att utbilningen är slut men ändå så jädra underbart!

Så till vida att jag smugit in advent hemma mellan varven idag!
Jag började min morgon med att rensa skallen och måla om en adventstake till vit och sedan klä den med rosetter istället för traditionella granbarsmachetter… Heter det machetter eller manchetter???

20131124-225139.jpg
Jag tror jag älskar jul nu mer, det tackar jag mina underbara fina barn för! ❤️

2 thoughts on “Tenta del 2

Leave a comment