Tentapanik och hunger

Jag har lite lätt ångest! Men jag vet att det kommer gå bra, jag kommer bara kunna göra mitt bästa! Jag sätter såna oerhörda krav på mig själv ibland.

Min fina fina mormor klappade mig på kinden förut och sa “jag är så stolt över dig” och det var precis vad jag behövde höra då! Att allt slit de senaste månaderna kommer löna sig. Ibland blir man så där 12 år igen och känner sig vilsen då kan jag sakna, vad jag antar att andra har haft sina föräldrar till, stöd. Tur som fan att jag haft min fina mormor & morfar! Nu, nu har jag en väldigt stabil och underbar man att luta mig mot, men mormors hejande kommer alltid att väga tyngst, oavsett! ❤️

20131121-235238.jpg
Förutom plugg så ska jag och min fina Man göra något riktigt spännande imorn…..

Vad hungrig jag varit HELA dagen idag! Helt galet! Jag vet att det inte vart vare sig serotonin, dopamin eller sug utan riktig hunger. Trots mosade kokta ägg med smör imorse, “mackor” till lunch (macka utan bröd xtra pålägg) och nu ikväll en stor nachotallrik…. X antal liter kaffe och en balja bubbelvatten, haha!

Känner du att du har superhungriga dagar ibland?

2 thoughts on “Tentapanik och hunger

  1. Pms får mig alltid att bli superhungrig 🙂 Och sugen också men jag känner också av större “riktig” hunger. Men det innebär ju att kroppen behöver mer energi just den tiden så det lär vara helt normalt. Suget däremot skulle man ju gärna slippa. Just nu trånar jag efter den mörka chokladen i skåpet…inte hjälper det ju att man har lite tentastress heller 😉

    • Det är garanterat PMS här haha! Himmel jag drömmer om bshöjandehormoner och så drömde jag i natt att min sköldkörtel satt på en stol å skrattade åt mig haha! Lycka till med plugget!!! Kram

Leave a Reply

