Strikt?

Hej min vän,
Nu har barnen åkt till föris, usch det tar fortfarande emot att lämna bort dem, men plugga och jobba bör man ju… Jag får väl se det positiva att de inte behöver vara där hela dagar och inte alla dagar heller.

Just nu blir det inte så mycket roligare än plugg och jobb här, tyvärr, ibland tar sånt över.

20131120-121559.jpg
Rester till lunch och det blev “strikt” för jag orkade inte hacka mig lite gurka helt enkelt…
Funkar.

Sverigematchen igår var ju en flopp… Jag är inte intresserad av fotboll men man rycks ju med när man jobbar i en restaurang fylld av fotbollshuliganer. Känslan när enda målet kom var sanslös, man såg ett litet hopp tändas hos gubbarna, men det släcktes lika fort.

Jobb idag och sen är jag faktiskt ledig fram till tisdag, hur skönt?! Ja, jag är ju inte ledig i den bemärkelse, jag pluggar istället men mer tid med barnen är varmt välkommet!

Ikväll jobbar jag, eller jobb och jobb, jag ska fotografera Restaurangen… Ska bli roligt! Chefen av alla chefer (grundaren av O’Learys) vill ha lite miljöbilder. Kanske får jag tummen upp att visa några här.

Hoppas du får en fortsatt mysig dag!

Leave a Reply

