Att vara 18?!

När det gäller mig själv är jag lite slö ibland, ta bara det här med att skicka in mitt irländska körkort för att få ett svenskt. Det om något har jag dragit ut på!
MEN nu är det gjort och när jag åkte ner till postkontoret för att hämta ut det så fick jag dagens komplimang!

“När fyllde du år?”
Igår.
“Åh grattis, vad spännande att ha körkort dagen efter sin födelsedag”
Haha, tack tack sa jag med det värsta flinet någonsin!

Sen sa han “kör lugnt och läs gärna genom pappret med alla benämningar, man kan ju glömma sånt fast det var nyss man gjorde provet, det är så roligt att dela ut körkort till er ungdomar!”

Hahahah man tackar!!!
Måste ju va för jag äter så bra?? Eller för att jag var osminkad, såg slitet bakis ut och håret i en knut!

Leave a Reply

