Nummer 4

Jag vaknade av varma kyssar och paket imorse och trodde i mitt stilla sinne min karl blivit helt tokigt, att det var mitt i natten ❤️ Men han konstaterade att nu är klockan snart 7.
Födelsedag nummer 4 här i det stora grå huset. Min dag.

Jag fick så fina presenter igår, tack alla!

20131118-084931.jpg
Av kära svärmor & svärfar fick jag spagrejer och ett presentkort på att köpa mig en bok jag vill önskat mig ❤️

20131118-085047.jpg
Av svägerskan och svåger fick jag prydnadskuddar, freshly printed från Avanna-fabriken. Hur snygga är de inte!! De ska få bo i vårt sovrum ❤️

20131118-085236.jpg
Av lillasyster och svåger fick jag en funktionell löparjacka i det mjukaste av material ❤️

20131118-085336.jpg
Av mina älskade, min karl och mina små hjärtan fick jag bla ett par KSO five fingers ❤️

Nu kan jag ut och springa säkert, hem och spa’a lite och sen vila huvudet på de fina kuddarna!

Jag blir lika förvånad var gång det dyker ner kort i brevlådan till mig… Älska snigelpost ❤️ tack farmor och alla vänner!

Min fina vän Louise ❤️ har bjudit ut mig på en middag och biokväll, underbara människa. Som kommer bli en så fin (om än crazy ass) mamma! Känns som om mina små snart kommer få en liten “kusin”. Jag längtar så efter denna lilla skatt! ❤️

Av min fina fina mormor så fick jag bla världens finaste kramar och kärlek och sen berättade hon historien om hur Morfar gråtit av lycka när jag kom hem från BB, som han själv alltid berättat på just min födelsedag. Sen höll vi handen och grät vi en skvätt av saknad tillsammans ❤️ det var fint.

2 thoughts on “Nummer 4

Leave a Reply

