Tjuvstart

Kära vän, hur har din helg varit?
Idag har jag faktiskt knappt varit vid medvetande. Känns som jag gått runt i en bubbla av sömnlöshet.
12 timmar i fredags och 16timmar igår känns i kroppen. Men tur att det lugnar ner sig nu efter nästa vecka. Både skola (eftersom jag är klar på söndag!) och jobb.

Jag har redan planerat årets adventsljusstake, i år blir den vit och beige med inslag av rosa. Men jag hade inget att sätta på bordet förut när vi hade gäster hemma så jag använde lite gammal rekvisita och bara tre av de fyra ljushållarna. Ljuvligt med ljus.

20131117-231551.jpg
Vi brukar slå ihop kalas för mig och min man, han med de stora varma vältränade armarna. Idag gick det av stapeln. Jag fyller ju hela 28 bast imorn!
Nästan hela familjen samlad och så blev det tårtmys!
Jag tycker det är roligare att fira barnen jag. Det är nog så, när man blir äldre så känns det inte lika pirrigt och nödvändigt längre. Bara en mysig tillställning för familjen träffas, dricker kaffe och turas om att leka med barnen. Det är nästan så man måste tänka efter hur gammal man faktiskt är när någon frågar..

20131117-231808.jpg
Vi fick så fina presenter båda två!
Jag visar imorgon! Tusen tack! ❤️

För nu, nu sitter jag invirad i kursmaterial och tentaplugg… Bara en liten paus…….

Leave a Reply

