Treadmill i rosa

Hej kompis,
Du och jag ska ses ofta, vi ska ha roligt tillsammans och ta oss framåt!

20131114-212124.jpg
Vem vill inte flyga fram på rosa moln? Nä ärligt hade jag hellre sett att den var vit men nu fanns bara rosa haha och det är ju typ tredje bäst, äh vem driver jag med, färgen spelar ju ingen roll det är ju roligt att springa oavsett!

Så kan det gå, jag fyller ju år snart och vad är inte bättre än att investera i hälsa och rörlighet för ett långt liv? En grym födelsedagspresent! ❤️

Hm… Nu fattas egentligen bara några viktplattor så är hemmagymmet komplett för min del… Och kanske en boll, jag gillar bollar…..

Eh nä….

Tränar du hemma eller på gym?

8 thoughts on “Treadmill i rosa

    • Åhhhhh!!!! Jag ska testa den imorgon, hoppas jag hinner 🙂 jag är sugen på att gå ur gymmet för att effektivisera min träning och spara lite slantar så hoppas detta blir bra 🙂 kram

    • Ja absolut bättre än jag trodde! 🙂 det låter ju lite mer än vad det gör på löpbandet på gymmet men vi har den i källaren å med musik i öronen är det kanon! Sen är den lite smalare än de på gymmet men jag tyckte inte det var en nackdel. Enda nackdelen jag kan tänka mig är att det bara är tre lutningar jag skulle velat ha hög backlutning, men det får jag ta mig ut i friska luften för 🙂 kramar

    • Åh vad roligt!! Ja man får kanske ha lite mer disciplin men å andra sidan borde man kunna nyttja tiden lite mer effektivt vilket är vad jag hoppas jag kommer göra iaf 🙂 kram

Leave a Reply

