Marknadsföring

Nog för att jag gick ekonomi och marknadsföring i gymnasiet och nog för att jag jobbat med detta tidigare men så intressant det fortfarande är.

Marknadsföring och hur jobbar jag ihop till min lön? Hur försörjer jag min familj?

Så intressant och egentligen hur mycket som egentligen är självklart när man säljer in sig själv men som man inte alltid tänker på och som man ser är självklara.

Hur fasen ska jag marknadsföra mig? Som tjejen som gillar köttbullar??

20131114-163406.jpg

20131114-163421.jpg

20131114-163432.jpg

Nä jag vet precis hur jag ska marknadsföra mig, återkommer mer om det vid ett annat tillfälle 🙂

Leave a Reply

