Bloggar

20131108-130151.jpg

När jag ska varva ner från jobbet så läser jag bloggar, jag älskar läsa bloggar. Jag har några specifika jag följer varje dag, resten ligger i bloglovin listan för att jag inte ska missa något. Vissa trillar dit och några bort… Nu behöver några trilla dit.

Men… Nu känner du ju mig ganska väl vid det här laget och det känns lite ensidigt, jag skulle gärna lära känna just dig lite granna. Vem är du? äter du LCHF? Bloggar du?
Jag skulle bli jätteglad att ha några fler bloggar att läsa, tipsa gärna i kommentarerna, gärna er egen eller om ni har någon bra “måsteläsainnansläckerlampan-blogg”.

All kärlek,
Mickan

10 thoughts on “Bloggar

  1. Jag bloggar. Just nu inte så intensivt. Har vart hemma fr jobbet några dagar pga yrsel och huvudvärk… Annars bloggar jag om träning, familjen och en del om kost. Är en sån där som mår bäst av LCHF men har svårt att slita sig från sockermissbruket. Planerar nya tag från måndag igen. Och i början av nästa år kommer jag blogga en del om flytt, då vi flyttar från hyreslägenhet till ett litet radhus som vi köpt i en annan del av stan. 🙂

  2. Jag bloggar. Om ungarna. Om min roll som ensamstående morsa. Om maten. Och träningen. Mina svackor och mina toppar. En blogg som en gång startade som en trädgårdsblogg har ändrat skepnad genom åren. Blir gärna så när livet kastar omkull en lite. Nu är det bara jag. Så som jag är. Välkommen!

    /Veronica

  3. Jag kopplar också av genom att läsa bloggar. Gillar att inspireras av andra och jag hoppas att jag kan inspirera andra på samma sätt genom min blogg.

    Jag läser din blogg förståss. 🙂 och jättemånga andra, svårt att räkna upp några:
    56kilo.se, ryskadockor.blogspot.com, alltomlchf.nu (några i alla fall) 🙂

    Gillar även bloggar som pratar fakta, t.ex. kostdoktorn, annahallen m.m.

Leave a Reply

