Mera plugg

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag är färdig utbildad! Underbart!
Men tungt! Jag sitter fortfarande och pluggar och jag gräver fortfarande ner mig totalt i engelskspråkiga fack och forskningsstudier. Snart, snart är jag färdig med de två sista inlämningarna och det ska bli så skönt att ha det gjort och bara kunna fokusera på tentan.

20131103-224305.jpg
Jag har flyttat mig från köket till vårt extra vardagsrum på övervåningen som förövrigt ser ut som kaos. Prylar överallt, två barnsängar som har använts som extrasängar när kompisar sover över eller sover middag. Hm…… Jag vill så mycket men jag får inse att möblera om och inreda får vänta tills…… Eumm ja tills jag gjort tentan och barnen är inskolade på dagis och ja lite annat.

Men en mumsig laxmiddag fick jag till idag!

20131103-224544.jpg
Mindre snygg bild men så kan det bli när man är hungrig haha!
Laxen är kryddad med Fiskkrydda Smögen från Liveo och tillbehör blev fetaost med gurkhack och majonäs.
Jag är fortfarande mätt! Galet?

2 thoughts on “Mera plugg

Leave a Reply

