Att ta ett beslut

20131103-203736.jpg
Och det känns helt rätt att ha tagit det beslutet att avsluta samarbetet innan det knappt började, som tur var.

Jag hoppas att det här bevisar återigen att jag inte är köpt och att jag inte står för saker bara för att jag får ersättning.
Jag vill bara publicera saker här som jag känner att jag eller du kan relatera till och därför valde jag att ta det här beslutet.

Jag hoppas att du har en riktigt fin kväll min vän, jag, ja jag sitter och gottar ner mig i engelska fackstudier och forskningsstudier, puh det är tur att jag har haft engelskan som huvudmål i 7 år, för det här fack-språket är fasen inte lätt haha!

Leave a Reply

